piątek, 1 marca 2013

MOJA PIELĘGNACJA DŁONI I PAZNOKCI :)

Hej. Dzisiaj zajmę się tematyką: moja pielęgnacja dłoni i paznokci. Moje paznokcie z natury nie są aż takie mocne...niestety ;( i muszę się naprawdę namęczyć, by uzyskać je w dobrym stanie.Kolejnym minusem jest to, że wolno rosną, są podatne na wszelkie złamania i rozdwajanie się. Przez ostatnie kilka miesięcy były rewelacyjne i nawet pani kosmetyczka bardzo je zachwalała ;) Teraz nie mogę na nie patrzeć ;( ehhh.... ale myślę, że to kwestia czasu ;)

To są zdjęcia po wizycie u kosmetyczki ;) Taki zwykły French;) Jakość bardzo słaba, ponieważ było już dosyć ciemno i tylko takie zdjęcia udało mi się zrobić;)





PRODUKTY DO PIELĘGNACJI PAZNOKCI 



1. ISANA Zmywacz do paznokci- ma bardzo fajny zapach i nie zamienię go na nic innego;) Jest nie drogi, a przede wszystkim wydajny. Z tego co słyszałam, jest jeszcze taki różowy, ale bardzo dużo dziewczyn zachwala własnie ten zielony ;) Mogę jeszcze powiedzieć, że nie wysusza moich skórek i dobrze zmywa paznokcie ;)

2. SENSIQUE olejek do paznokci i skórek-hmm... co do niego nie jestem aż tak bardzo przekonana, ponieważ sądziłam,że będzie bardzo szybko się wchłaniał, a tak nie jest. Gdy posmaruje nim skórki nic nie mogę zrobić wokół siebie. I to mnie najbardziej denerwuje...Zostawia tłusta warstwę, a nie do końca  je nawilża. Ale dam mu jeszcze szansę ;)

3. EVELINE paznokcie twarde i lśniące jak diament-jestem z niej bardzo zadowolona, ponieważ stosując ją tak jak producent nakazuje, faktycznie paznokcie mi rosną. Używam jej również jako bazę pod lakier, w tedy paznokcie wydają się takie gładziutkie. To już chyba moja trzecia buteleczka, oprócz dwóch 8w1 ;) Kiedy moje paznokcie maja kryzys, od nowa zaczynam kurację ;)

4. AVON care - intensywnie nawilżający krem do rąk z gliceryną. Od kremu do rąk nie wymagam zbyt wielu, aczkolwiek uwielbiam ich zapach na dłoniach zbliżony do perfum ;) Ten akurat nie pachnie aż tak ładnie , ale super nawilża nasze dłonie;) Ogólnie bardzo lubię kremy do rąk z Avonu ;)

5. AVON balsam z woskiem pszczelim- sprawdza się rewelacyjnie jeśli chodzi o smarowanie suchych skórek wokół paznokci;) Można go również używać jako balsam do ust, ponieważ ma wiele zastosowań;)
Jest podręczny i zawsze go noszę w swojej kosmetyczce;)


Zapraszam na rozdanie blogerki;)  http://krisiwona.blogspot.com/2013/03/mini-rozdanie.html


To by było na tyle. Myślę, że moja pielęgnacja nie jest skomplikowana , a dla mnie w zupełności wystarcza ;) Do następnego;) 




1 komentarz:

  1. Podoba mi się kształt Twojej płytki. U mnie niestety znowu powróciło rozdwajanie się paznokci.

    OdpowiedzUsuń