poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Lakiery, które zagoszczą u mnie wiosną 2013 ;)

Hej. Mam dla was kilka lakierów, które z pewnością znajdą się na moich paznokciach wiosną 2013.
Są one w tonacji naturalnej, ponieważ wydaje mi się, że ciemne lakiery po prostu do mnie nie pasują, a ja sama się w nich źle czuję.




Jak widzicie w większości są to lakiery z Golden Rose i Flormar. Szata kolorystyczna jest ogromna i tak naprawdę możecie je dostać w każdej drogerii. Myślę,że jedynym problemem jest znalezienie stoiska Flormar, ponieważ u mnie w mieście ich nie ma, a mogę je kupić jedynie w Olsztynie ;) Znalazły się również inne lakiery, które też bardzo lubię, ale chyba aż tak mile mnie nie zaskoczyły.

PODSUMOWUJĄC:

-dosyć długo utrzymują się na paznokciach
-są tanie, bo lakiery z Golden Rose  kosztują zaledwie niecałe 5 zł
-lakiery z Flormar kosztują między 10-15 zł
-duża gama kolorystyczna
-duża pojemność i trwałość lakieru

MOJE LAKIERY:

Flormar Supermatte czerwony nr M113
Flormar nail enamel turkusowy nr 424
Flormar nail enamel brokatowy nr 393
Essence gel-look topcoat
Miss selene pudrowy róż  (numerek się starł) ;)
Bell Air Flow jasny róż (numerku nie ma) ;)
Golden Rose turkusowy nr222
Golden Rose beżowy (numerek się starł) ;)
Golden Rose pudrowy róż z brokatem nr 238 

Oczywiście poluję na nowe lakiery z Golden Rose i Flormaru tym razem w tonacji weselszej :)

Buziaki MrEwelka 117

1 komentarz:

  1. zdecydowanie moim faworytem jest miętuskowy z flormar. szkoda, że można je kupić tylko w Olsztynie lub przez internet, bo kolory są boskie.

    OdpowiedzUsuń