niedziela, 14 kwietnia 2013

MAŁE ZDOBIENIE PAZNOKCI ;)

Hej ;)
Dzisiaj małe zdobienie paznokci. Tak jak już wspominałam we wcześniejszym poście, lubię delikatne odcienie na paznokciach ;) I również tak będzie tym razem! Otóż postawiłam na French, ale nie do końca, ponieważ moje zdobienie zaczyna się tuż przed końcówką paznokcia. Można również końcówkę paznokcia pomalować na biało, to tak naprawdę zależy od nas ;)
Moje zdobienie ;)



Jak widzicie są to takie punkciki, które tak naprawdę możecie zrobić za pomocą wykałaczki, pusty wkład od długopisu, czy też sondą. Ja moje kropki zrobiłam, przy pomocy pędzelka do paznokci, który zakupiłam w Avonie. Jestem z niego zadowolona, ponieważ z jednej strony ma cieniutki pędzelek do wzorków, a z drugiej własnie sondę. 

 
CO ZNAJDUJE SIĘ NA MOICH PAZNOKCIACH ? ;)

Odżywka Eveline- twarde i mocne paznokcie jak diament ( jestem z niej zadowolona)
Flormar- lakier o kolorze turkusowym ( moim zdaniem hit wiosny i lata  2013)
Flormar- lakier brokatowy (można nim stworzyć wiele zdobień)
Glolden Rose- lakier brzoskwiniowy ( jest moim faworytem) 
Top coat-essence( daje efekt żelowych paznokci)

Buziaaki MrEwelka117

1 komentarz: