wtorek, 30 kwietnia 2013

Haul Zakupowy ;) + mała perełka ;)

HeJ dziewczyny ! ;)

Dzisiaj postanowiłam podzielić się z wami moimi zakupami, które zrobiłam w przeciągu tygodnia ;)
Jestem z nich mega zadowolona, ponieważ pomalutku pracuję nad swoim ciałem i poluję już na ciuszki typowe na lato;)  Mam nadzieję, że kilka moich nowości się wam spodoba ;)


Pierwszą rzeczą jaką zakupiłam jest biała bluzeczka na ramiączka, która jest pokryta koronką. Pod spodem ma ślizgi materiał, dzięki czemu nic nam nie prześwituje przez bluzeczkę. Kupiłam ją z myślą o Maturze, ale nie tylko. Bardzo podoba mi się jej motyw kokardek z tyłu i oczywiście baskinka . Mój styl;)




Drugą rzeczą jest zwykła czarna bluzka, która będzie idealna do spodni ;) Ja preferuję własnie takie typu bluzeczki, ponieważ nie przepadam za krótkim rękawem. Dlatego większość moich bluzeczek to 
topy.



Kolejnym ciuszkiem jest spódnica, którą tak naprawdę nie wiedziałam czy kupować ;) Ale trudno stało się ;) 
Z przodu ma troszkę koronki, co fajnie i ciekawie wygląda. Mam zamiar zestawić ją razem z białą bluzeczką, którą pokazałam jako pierwszą , ale również myślę, że włożony top do środka będzie wyglądać gustownie ;) 




MAŁA PEREŁKA ;) 

Postanowiłam kupić pomadkę z Wibo. Jest nie droga i super nawilżająca ;) Jak na razie jestem z niej zadowolona. Z pewnością kupię jeszcze odcień Nude. 





BUZIAKI MrEwelka117 ;******





1 komentarz:

  1. Ta biała koszulka jest świetna! Muszę sobie sprawić te pomadki z Wibo, bo słyszałam, że są naprawdę dobre.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń