piątek, 24 maja 2013

ZAKUPY ;>

Hej,
Ostatnio w ogóle nie mam czasu:( Przez te Matury mam już po prostu dosyć ;( Na niczym się nie mogę skupić, ale jeszcze tylko ustna i koniec;) Dzisiaj mam wam do pokazania kilka nowości, które kupiłam  w przeciągu tygodnia.

 Dodam tylko, że zabrakło na tym zdjęciu odżywki Eveline i podkładu z Avonu, a to dlatego, że kupiłam je trochę później.
1. Ziaja-maska intensywna odbudowa, nie zamienię jej na nic innego. Jest rewelacyjna. Myślę, że zrobię oddzielny post na jej temat.
2.Garnier- mleczko do ciała, kupiła je na promocji za 12.99 ;) Ja nie wymagam od balsamu dużego nawilżenia, moja skóra jest normalna, więc kupuję jakie wpadną mi w ręce;)
3.Taft- niezastąpiona seria jeżeli chodzi o te lakiery do włosów. Używam ich od 3 lat, nie sklejają włosów, a co najważniejsze, włosy możecie rozczesać i będą w idealnym stanie.
4.Oriflame-krem do stóp. Zaczęłam używać go od niedawna, zaraz po kąpieli. Niesamowicie nawilża nasze stópki. Konsystencję ma dosyć gęstą, a zapach podobny do mięty, albo ziół.
5.Avon- kredka podwójna końcówka. Ja kocham te kredki, myślę,że zrobię osobny post na temat kredek z Avonu.
6.Maybellinne-tusz, który na początku u mnie się dobrze nie spisywał, a to wszystko przez to, że po prostu był rzadki. Teraz maluje się nim przyjemnie, ale mając długie rzęsy zostawia ślady na górnej powiece.

Tutaj zrobiłam słocza tej kredki, w której się zakochałam :)




Ostatnią rzeczą jest suszarka;) Co prawda chciałam zakupić sobie suszarkę z Remington, ale żadna nie miała dyfuzora, a na tym mi zależało bardzo;)

Jest to model ZELMER HD1500  Black Elegance 

Suszarka ma w sobie:
- 2000 watt
- jonizację
- 6 kombinacji ustawień temperatury i prędkości
- Zimny i ciepły nawiew
- Dyfuzor i koncentrator powietrza
- Zabezpieczenie przed przegrzaniem

Reasumując jestem z niej bardzo zadowolona, ponieważ ja bez suszarki nie wyobrażam sobie życia, tak samo w przypadku prostownicy;)



Buziaki Mrewelka117 ;)))

3 komentarze:

  1. mam tą mascarę, udało mi się ją dorwać w promocji z kredką. Ja na szczęście już nie mam żadnych egzaminów. Powodzenia na ustnym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też kupiłam ja na promocji, ale niestety kredki już nie otrzymałam;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w sumie za dużego wyboru też nie miałam, bo pani w Rossmanie miała tylko białą. A ja uwielbiam swoją cielistą z MF, ale tą czasem używam pod cienie to ładnie podbija kolory.

      Usuń